Maria Petre

Noi suntem oamenii pe care îi aşteptăm

Sălbăticie

Ca lider de grup al PD-ului în Senat, am fost un adversar consecvent al lui Adrian Năstase cât timp a fost prim-ministru. Am sărbătorit victoria alianței DA în 2004 ca pe o schimbare necesară și o echilibrare democratică a forțelor politice. Nu puteam să știu atunci ce se va întâmpla după și ce jaf vor lăsa în urmă chiar cei pe care i-am ajutat să câștige.

Ce vreau să spun e că indiferent de părerile noastre față de Adrian Năstase, nu pot scuza sub nicio formă lipsa de compasiune și de respect față de un om care trăiește o dramă. Mă oripilează comentariile pe care le văd în subsolurile articolelor de pe internet, mă îngrozesc dezaxații cu fularele care „protestează” pe Zambaccian, mă dezgustă institutul așa-zis de cercetare care trimite comunicate de presă de un cinism înfiorător. Am senzația că trăiesc într-o lume cu fundul în sus, în care toate valorile care ar trebui să ne unească în societate  – respect față de ceilalți, decență, compasiune – au dispărut cu desăvârșire. Mi-e groază pentru generațiile de copii care cresc înconjurați de această sălbăticie fără precedent.

La mulți ani, Adrian Năstase.

Single Post Navigation

Lasă un comentariu