Maria Petre

Noi suntem oamenii pe care îi aşteptăm

Praful

Asta s-a ales de fostul meu partid, dacă ne uităm la rezultatele de ieri. Din nou, cel mai prost rezultat din istorie, cel puțin la Ialomița. Și o spun fără satisfacție, am muncit pe baricada asta vreo 20 de ani, cu dedicație, fără interese personale, cu convingere. Am construit continuu între 1990 și 2009. Au fost mii de zile în care am stat la partid mai mult decât la mine acasă. Eu chiar am dreptul să vorbesc despre situația de azi, și chiar înțeleg cum s-a ajuns aici.

Am mai scris despre asta cu multe luni în urmă, recitiți va rog (click aici), am scris și după alegerile locale din vară, va rog să recitiți și asta (click aici si aici). Adaug azi doar trei mici observații: în 1992, când partidul stătea rău, avea un deputat. În 2000 când partidul iarăși stătea rău, eu am câștigat primul meu mandat de senator. În 2004, când eram președintele organizației Ialomița, am câștigat un deputat și un senator.

Rezultatele de azi sunt meritul mafiei sfidătoare care a transformat PD-ul în instrumentul intereselor ei meschine, începând cu 2004 și până azi. În aceste condiții, cum am mai spus și repet, dacă nu plecam în 2009, oricum aș fi plecat mai târziu. Plecarea mea a fost inevitabilă și rămîne definitivă.

Single Post Navigation

2 thoughts on “Praful

  1. Mioara on said:

    Daca ati fi fost dedicata partidului , nu ati fi plecat. Nu sunt membru al niciunui partid, dar presupun, in naivitatea mea, ca aceasta calitate atrage după sine loialitatea. Este adevarat ca loialitatea este o piatra rara la politicienii nostri. Eu am fost unul dintre votantii dumneavoastra si m-a durut decizia pe care ati luat-o atunci. Ce sa mai spun de barca noua in care v-ati urcat! A fost dovada ca politica inseamna doar interese personale. V-am acordat creditul pentru ca aveati o minte limpede, de economist. Din pacate, mintea a fost de economist, iar calculele v-au „iesit”. La multi ani si, cine stie, la mai bine pentru dumneavoastra! Pentru noi, nu se mai stie!

    • Mă bucur că mă citiți, că m-ați votat și vă mulțumesc pentru ambele. Sunt însă dezamăgită că m-ați votat și nu mă cunoșteați sau credeți că sunt acum diferită. Deloc, sunt omul în care ați avut încredere, nu am schimbat nici o barcă, am plecat din partid și din politică, blogul meu e plin de explicații suficient de clare. Mai mult decât să spun adevărul nu știu ce ar trebui să fac. În orice caz, e prea nou anul că să ni-l stricăm, așa că, mai bine «La mulți ani»!

Lasă un răspuns

