Maria Petre

Noi suntem oamenii pe care îi aşteptăm

Catindații

Copyright Iepurele Mizantrop

Nu, nu am greșit, despre catindați vreau să vorbim azi. Cu amuzament dar și cu multă dezamăgire. Cu amuzament că o nație care l-a dat pe Caragiale îl ia încă în glumă. Și nu i-a învățat lecția nici după un secol, deși Caragiale e subiect în mulți dintre anii noștri de școală în tot acest secol. Cu dezamăgirea că printre catindați, adică oameni trimiși de la centru să candideze în diverse colțuri ale țării numite acum colegii, sunt și unii care au pretenția că au fost premianți pe vremea lecțiilor din Caragiale. Da, mă refer și la MRU care zice că nu e mai puțin ieșean dacă e catindat la Arad. Numai că el ar fi fost trimis de la centru chiar și la Iași.

E incredibil cum acești oameni care pretind că sunt preocupați de noi, de România, nu înțeleg adevăruri elementare: nu-i poți reprezenta cu adevărat pe niște oameni pe care-i cunoști în campanie și-i mai vizitezi în câteva weekend-uri în mandat. Chiar nu îi poți reprezenta, sufletul tău nu poate fi acolo unde nu-ți e sau nu ți-au fost casa, familia, copiii, părinții. Nu-i înțelegi, nu ai cum. Ca atare, sfatul meu e să nu-i votăm pe catindați – așa îl cinstim și pe Caragiale, dar și pe noi. Să nu-i votăm nici la noi, nici la Neamț, nici la Arad.

Single Post Navigation

One thought on “Catindații

  1. florin on said:

    Îmi amintesc de lansarea lui Teculescu de către MRU, astă-vară la cinema 23 august: „vă invit din toata inima să-l votați pe prietenul meu Petrică”. Mă scuzați, cred că nici mă-sa nu-i zice lui Mădălin, PETRICĂ ! A vrut să fie cool și a dat în penibil. Păcat că nu l-au adus să candideze „acasă”…

Lasă un răspuns

