Maria Petre

Noi suntem oamenii pe care îi aşteptăm

De la tata

M-am abținut să fac vreun comentariu la tot ce s-a petrecut în ultima săptămână. Acum, că apele s-au mai limpezit, mi-am adus aminte o întâmplare cu tata. Morometele meu de la Grindu. Era într-un an de alegeri. Am mers la Grindu să găsesc un candidat de primar. Pentru PD, evident. După aceea, am trecut pe acasă, la ai mei. Tata m-a întrebat pe cine am ales și mi-a zis, scurt: «Nu e bun, nu iese»! Am fost foarte surprinsă și l-am întrebat de ce. Mi-a răspuns, la fel de scurt: «E neam prost, nu dă bună ziua la lume».

Și n-a ieșit. Mi-am adus aminte de asta, gândindu-mă la referendum. Și la cât de mulți din susținătorii actuali ai președintelui suspendat nu mai dau de mult timp bună ziua: Eba, Monica Macovei, Cristian Preda și mulți alții. Ce ar zice tata? Că tura asta nu mai iese. Și l-aș crede, era IMAS-ul  bunului simț.

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

