Maria Petre

Noi suntem oamenii pe care îi aşteptăm

Reflux politic

În fiecare zi un parlamentar al puterii actuale trece la opoziție. În Senat, opoziția a devenit chiar putere. Din perspectiva migrației politice, nu spun că asta e bine, e chiar rău și nu de acum, ci de vreo 20 de ani. E o vorba însă, ce ție nu-ți place, altuia nu-i face! Când actuala putere și-a făcut astfel majoritatea cu care guvernează, credea chiar că e bună migrația, că e necesară pentru „stabilitate politică”. Numai că această stabilitate nu s-a bazat niciodată pe un vot popular, și nici pe principii. S-a bazat pe o oaste de strânsură, care se împuținează pe zi ce trece. Ca la reflux. Se retrag apele sub atracția viitoarei puteri. Am văzut aseară, la o dezbatere despre prezidențialele din Franța, că și la ei e la fel. Mii de înalți funcționari au fugit deja de la Sarkozy la François Hollande. Politica e ca o maree peste tot.

Single Post Navigation

4 thoughts on “Reflux politic

  1. GEORGE on said:

    Da, doamna, aveti dreptate. Dar intrebarea este: ce facem? Raspund tot eu: nu putem face nimic, e o fatalitate aceasta viata politica, e un blestem. M-am resemnat. Si am invatat sa ma protejez: nu mai citesc presa, ma uit foarte rar la dezbateri lepolitice de la Tv, numai cand am incredere in oamenii care isi spun parerea. Ori la interviuri serioase. Si inca ceva. Nu voi mai merge la vot niciodata. Nimeni nu merita votul meu.
    Si hai sa va mai spun ceva. Imi pare rau ca dvs. nu ati devenit primarul Sloboziei. Am incredere, cred ca slobozenii nu ar fi regretat. Dar…

    • Eu cred ca trebuie sa fim mai prezenti civic. Sa-i copiem un pic pe francezi. Sper sa va pot oferi curind o solutie suport pentru asta. Cu privire la primarie, mai mult decit sa candidez de 2 ori, nu stiu ce puteam sa fac.

  2. daca politica e o maree, politicienii sunt…pesti?

Lasă un răspuns

