Maria Petre

Noi suntem oamenii pe care îi aşteptăm

Ciorbă morală

Sâmbătă eram la Centrul Cultural, la o acțiune frumoasă, dedicată echinocțiului de primăvară și găzduită de asociația culturală «Ascult Ialomita». Ea a debutat cu un spectacol superb al unor copii minunați, frumoși și talentați de la grădinița Junior. Într-o sală de la etaj, unde te sufocai, pentru că nu era pic de aer. La parter se petrecea conferința unui partid imaginar, făcut pe genunchi și pentru alegeri de către secretarul general în funcție al PD-L Ialomița.

Și ce dacă? M-am abținut atunci să comentez planul de ștergere a urmelor, am așteptat să îl văd pus în practică. Azi e pus deja. S-a format «Alianta pentru Ialomita». «A.I.»! Adică ai de toate: ai Ionașcu, ai apa lui Ionașcu, ai verde în loc de portocaliu, și nu ne mai spunem pe nume, că poate nu se prinde lumea. Această ciorbă morală îmi reconfirmă câtă dreptate am avut când n-am acceptat venirea lui Gabi Ionașcu în PD-L în 2008, când am plecat din PD-L în aprilie 2009 și când n-am acceptat ofertele recente ale UNPR.

Am speranța că asistăm la ultimele spasme ale acestui mod de a face politică. Este posibil, deși nu obligatoriu, ca ajunși la fundul prăpastiei, să ne scuturăm de praf și să o luăm de la zero (cum am mai scris aici).

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

