Maria Petre

Noi suntem oamenii pe care îi aşteptăm

Fericire

Nu am postat nimic de câteva zile. Am trăit din plin și fericit primul dintre rosturi: familia. Sâmbătă, pe 25 februarie a fost botezul primei mele nepoate, a lui Eva Nicole, care s-a născut de Sfântul Nicolae. De vineri, de când  fata mea a venit acasă, am trăit plin, fericit, sensibil, toate clipele exclusiv cu familia mea. Am fost foarte emoționată la slujba și ceremonia botezului celei mici, iar ea părea că știe ce i se întâmplă. A fost cuminte ca un înger și la ceremonie și după. Nu există dar mai mare decât cel ce mi-a fost dat și mulțumesc lui Dumnezeu pentru asta. Să-ți vezi copiii, la rândul lor, fericiți cu familiile lor și  toți pe lângă tine e un vis trăit aievea.

Single Post Navigation

2 thoughts on “Fericire

  1. elly24 on said:

    Sa va traiasca si s va bucurati de ea!Dumnezeu sa-o ocroteasca!Asteptam poze.

Lasă un răspuns

