Maria Petre

Noi suntem oamenii pe care îi aşteptăm

Vremurile tale

E stupefiant, nu pot să scriu nimic despre asta, așa că azi mă întorc la lucrurile frumoase, la cele care contează cu adevărat. Și vremea și vremurile sunt la fel de urâte. Le las, le ignor, mă întorc la Eva Nicole, la iubita mea cea mai mică, la bucuria adevărată a vieții, care a împlinit ieri două luni.

La mulți ani, Eva Nicole! Îmi doresc ca vremurile tale să fie altfel. Când o să fii un pic mai mare o să îți  povestesc cum am crezut eu că pot să le fac mai frumoase și mai bune. Și cum mai sper, încă, acum la vârsta ta de două luni.

Single Post Navigation

2 thoughts on “Vremurile tale

  1. La mulți ani! Să vă trăiască și să vă bucurați de ea, iar ea să se bucure de vremuri mai așezate! 🙂

Lasă un răspuns

