Maria Petre

Noi suntem oamenii pe care îi aşteptăm

Îi recunosc

Îi recunosc. Pe ei i-am părăsit în 2009. Am mai spus că pe măsură ce trece timpul înțeleg tot mai bine de ce am demisionat din PD și din politică în 2009. Și-am înțeles că dacă nu plecam atunci, oricum aș fi plecat mai târziu. Dacă aș fi rămas până acum, mi-aș fi pierdut complet ceea ce se chemă respect de sine. În aceste zile i-am recunoscut și am retrăit fiecare din motivele care m-au determinat să spun: PLEC. Evident că am primit atunci niște telefoane în care mi se spunea că nu trebuia să plec, că Partidul o să îmi dea ceva! Nu, mulțumesc, a fost singura mea replică. De mult atmosfera era irespirabilă. De mult cei puși pe căpătuială făceau această atmosferă irespirabilă. Micile comploturi erau la mare modă.

Un coleg îmi spunea în 2008 când vedea că mă opun venirii lui Gabi Ionascu de la PSD, că știe el că și-a aranjat venirea trecând pe la Cotroceni. Ce zi de coșmar când le-am spus NU oficial la această porcărie. Eu eram singură, în Modrogan 22, de o parte a mesei, ei, toți, Vasile Blaga, Emil Boc, Adriean Videanu și alții, de cealaltă parte. Urlau, jigneau, amenințau. Nu m-am speriat. Interesant a fost că Vasile Blaga a reprodus a două zi, în BPN, una din replicile mele care suna cam așa: „Vasile, ani de zile te-am respectat pentru că tu erai sanitarul acestui partid. De la o vreme însă, constat că alții îți pun otravă în seringă și tu te miri că nu stăm să ne injectezi în venă”. Câtă dreptate am avut, au înțeles între timp și Vasile Blaga și Adriean Videanu. Emil Boc încă nu. El speră inutil să scape de doză.

A mai fost ceva dur și interesant după acea întâlnire oribilă: cam 2 ore nu am putut folosi telefonul mobil. Sub nici o formă. Ceea ce cred că îi face să aibă reacții atît de buimace la evenimentele din ultimul timp e iluzia că partidul îți dă și societatea doarme. Ce surpriză! S-a trezit și cere prețul!  Asta nu făcea parcă parte din recuzită!

Single Post Navigation

3 thoughts on “Îi recunosc

  1. elly24 on said:

    Inteleg perfect si faptul ca v-ati putut pastra vericalitatea in acele zile de presiune maxima,denota faptul ca v-ati respectat pe dvs,pe oamenii aceia care v-au votat pe dvs..si ideile in care credeati si incercati sa-le impartasiti cu oamenii….

  2. Pingback: Măcel « Maria Petre

  3. Pingback: Praful « Maria Petre

Lasă un răspuns

