Maria Petre

Noi suntem oamenii pe care îi aşteptăm

Noi suntem oamenii pe care îi așteptăm

Deviza blogului meu e „noi suntem oamenii pe care-i așteptăm”. Când am postat-o, m-am gândit că ea nu se potrivea doar americanilor în campania lui Obama, ci ni s-ar putea potrivi și nouă, românilor ce păream amorțiți în dezamăgire. Amorțiți de valul de cinism, de aroganță, și de disprețul pentru oameni afișat indecent și lăbărțat de cei care ne conduc. Recunosc că nu mă așteptam la o confirmare românească atât de rapidă a adevărului că noi suntem oamenii pe care îi așteptăm. Aseară am văzut de aici, din biroul de la Strasbourg, oameni frumoși în Piața Universității și peste tot în țară, inclusiv Slobozia mea, mulți oameni frumoși pe care îi așteptam. Azi am avut o nouă confirmare când am citit exact ce spuneam eu aici in articolele lui Mihai Gotiu și Costi Rogozanu. Vi le recomand și vouă, cititorilor mei frumoși. Pentru că salvarea noastră nu va veni de la oameni providențiali, ci chiar de la noi.

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

