Maria Petre

Noi suntem oamenii pe care îi aşteptăm

Băsescu

Lumea strigă „Jos Băsescu”. El tace. Am încercat să mi-l imaginez raportându-mă la amintirile  mele din din perioada de PD-ist. Am încă în memorie, vii, multe momente din perioada de după 2001, când a devenit președintele partidului. Unul dintre ele: teatrul bizar cu boala lui Stolojan, pe care și eu, care eram atunci membru BPN dar și lider de grup la Senat, l-am văzut ca orice român mai întâi la televizor, mă refer la momentul în care a devenit candidat la președinție. S-a convocat la Modrogan un birou permanent național. La Modrogan, nu în Valter Mărăcineanu, unde se ținea de obicei. La începutul ședinței, el ne-a mărturisit că face mari eforturi, dar că simte că nu poate intra în „pielea candidatului”. Că e blocat. Părea sincer. În perioada aceea părea în general mai sincer. Bine, cu excepția lacrimilor pentru Stolojan!

Mă întreb acum, de când tace lung și nenatural: oare în ce piele nu poate intra? A învinsului? Bănuiesc că e greu, de multa vreme in jurul lui nu se crâcnește, se execută. Dar e real, e firesc și trebuia să se aștepte la asta. Bătălia pe care a pierdut-o de multă vreme este una morală.

Single Post Navigation

2 thoughts on “Băsescu

  1. Tace ca porcu`-n cucuruz

  2. Pingback: Ultimul act « Maria Petre

Lasă un răspuns

